Noc pełna magii - Nasza Szkoła nie zasypia |
Dnia 11 marca 2016r. o godzinie 17:15 spotkały się w naszej szkole trzy klasy I a, II a ze Szkoły Podstawowej Sportowej nr 6 oraz kl. III b ze Szkoły Podstawowej nr 9 im. J. Pawła II w Ełku na wspólne spędzenie nocki w szkole. Po pierwszych okrzykach zachwytu i radości wyrażonej licznymi piskami przystąpiliśmy do przygotowania miejsc do spania. Naszymi "sypialniami" były sale lekcyjne.
Celem naszego spotkania była integracja dzieci, umacnianie więzi, samodzielność, wspólna zabawa, wzajemna pomoc i współpraca. Przy szybkim podejmowaniu decyzji znikają wszelkie spory. Dzieci dostrzegły, że przy wykonaniu trudnego zadania potrzebna jest wzajemna współpraca.
Poznały inne niż na co dzień formy spędzania wolnego czasu. Były też współorganizatorami dobrej zabawy. Spędzenie nocy poza domem na pewno uczyniło z uczestników tego wydarzenia osoby bardziej dorosłe i odpowiedzialne.
Podczas „nocki w szkole” dzieci zobaczyły szkołę od innej, mniej oficjalnej strony. Atmosfera zabawy, akceptacji, życzliwości, która towarzyszyła tej imprezie na pewno pozwoliła uczniom polubić szkołę i odnaleźć tu swoje miejsce, a przejście wieczorem po szkolnych korytarzach w domowych kapciach i pidżamach, toaleta wieczorna, poranna pomogły traktować szkołę jak drugi dom. Okazało się, że niewielkim nakładem środków można sprawić dzieciom przyjemność, pokazać jak w sposób wartościowy i rozwijający, a jednocześnie przyjemny, spędzić czas.
Atrakcje „Nocki w szkole”:wspólne spożywanie kolacji, zawody sportowe, nauka tańców, pokazy iluzjonisty – Patryka Dargiewicza, taniec zaproszonych gości ze światłami ledowymi w ciemnej sali, nocne podchody, piżama party, bitwa na poduszki, bajka na dobranoc, samodzielnie przygotowane śniadanie, gry i zabawy ruchowe w sali sportowej.
Wszyscy świetnie się bawili. Serdecznie dziękujemy Dyrekcji Szkoły, niezawodnym rodzicom za pomoc w realizacji zadań, a uczestnikom za wspaniały, wspólnie spędzony czas!
Opiekunowie: G.Syrwid-Paszkowska, G.Sacharzewska, P.Rynkowska, R.Basiewicz |
| |
|
|
|